Input:

Etički kodeks i "tajni kupci" kao mjere zaštite potrošača u procesu uvođenja eura u RH

16.11.2022, , Izvor: Verlag Dashöfer

2022.21.1.2 Etički kodeks i "tajni kupci" kao mjere zaštite potrošača u procesu uvođenja eura u RH

Ivan Vidas, struč. spec. oec.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u suradnji s Koordinacijskim odborom za prilagodbu gospodarstva i zaštitu potrošača uspostavilo je Etički kodeks kao jedan od mehanizama koji bi trebao doprinijeti stvaranju sigurnog okruženja za potrošače te omogućiti pouzdano i transparentno uvođenje eura u Republici Hrvatskoj. Etički kodeks utvrđuje kakva bi trebala biti praksa poslovnih subjekata prilikom uvođenja eura u Republici Hrvatskoj, kako bi taj proces bio pouzdan i transparentan za potrošače.

Dakle, jedan od mehanizama koji će pridonijeti stvaranju sigurnog okružja za potrošače jest pristupanje poslovnih subjekata Etičkom kodeksu. Svrha je Etičkog kodeksa omogućiti pouzdano i transparentno uvođenje eura u Hrvatskoj. Svaki poslovni subjekt, i u nefinancijskom i u financijskom sektoru, koji posluje u izravnom odnosu s potrošačima bit će pozvan da se pridruži inicijativi s ciljem ispravnog preračunavanja i iskazivanja cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti, bez neopravdanog povećanja maloprodajnih cijena.

Pristupanje Etičkom kodeksu je dobrovoljno i potpuno besplatno. Namijenjen je svim poslovnim subjektima u nefinancijskom i financijskom sektoru koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima.

Poslovni subjekt pristupanjem stječe pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznake pri provođenju promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.

Poslovni će


 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: